Philips Epilatörü kazandım. Nasıl?

gecen hafta Beyaz show’a cikan Alessandra Ambrosio vardi ya, hani hamileydi? hatirladiniz mi? Philips’in reklami icin gelmisti.
Hah, o reklamin yarismasini az once kazandim.

İşte ödüllü şiirim:

Bu dert binyıllardır, kadınların derdidir.
Pürüzsüzlük, tüysüzlük, hepsinin emelidir.
Epilatör iyi ki var, cümleten kullanırız.
Bakımlı olanların, Satin Soft, gözdesidir.
*-*-*-*
İpek AG der ki, ne ağda ne de bez
Philips varsa elinde, en kolay ve tertemiz,
Epilasyon sonrası, bir de losyon sürmeli..
Top model de kim imiş? Var mı benden güzeli?
Hatta Alessandra’ya ben imzalarım resmimi :)))

*-*-*-

Şu kitabımı yazmayı oturup bitirsem diyorum artık. :)

 

Aha da ödül:

1 Yorum

Filed under alışveriş işleri, bakımlı hatun, ben yazdım, reklamlar, severim paylasirim

1 responses to “Philips Epilatörü kazandım. Nasıl?

  1. Esmeray Bilgiç

    bayıldım,koptum.helal

    Beğen

Yorum bırakın