mekdanılds gibisi yokmuş

Hafif.org’a zamanında yazdığım yazıları sitenin kapanması nedeniyle buraya aktaralım bari.

 

 01 Haziran 2007 16:56

Kola sevmem…içmem, içemem…

ömr-ü hayatımda toplasan bir bardak kola içmişliğim yok, lakin kokakolanin mc promosyonu olarak verdiği renkli kola bardakları çok hoşuma gitti.

Acaip promosyona gelen biriyimdir.Dün gittik kızımla mekten birşeyler yiyelim bardak alalım dedik.Kızım konuyla ilgili bir şey demedi, diyen benim ama “dedik” dedim.

derim.

dedim netekim.neyse..

renkli bardaklar hafif aktif menülerin hediyesiymiş.oh ne ala dedim, hafif bişeyler ye, üste bardak al. körün istediği bi göz…siparişimi verdim, “yanında ayran istiyorum” dedim”o zaman sana bardak yok” dedi.

“e ben kola içmem” dedim.

“bilmem” dedi..

”iyi madem ver kolayı,yanında bi de ekstradan ayran kat hesaba”aldım tepsimi geçtim oturdum.gıcır bardağim da önümde, mutluyum.yarısı buzdan ibaret koca kolayı bıraktım kalkarken masada. bi bardak ayrana birbuçuk kayme virmişim, yoğurdun kilosu iki kayme ama o da derdim değil..

menü hafif aktif, lakiin, BÜYÜK patates ve BÜYÜK kola ile servis edilmekte!Bu ne hafif bu ne lahana turşusu derler adama.bana demediler gerçi ben size diyom.yaa, yaaaa..

Reklamlar

Yorum bırakın

Filed under alışveriş işleri, ben yazdım, saçmasapanlıklar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: