Fıstık gibi araba, fıstık gibi insan

Kadir bey iyi insan bence..
Bakırköy’de eczane teknikeriymiş.
Fikir tamamen kendisine ait.
Bundan sonra ona da biraz kitap ayırmak lazım. ;)

IMG_7508

Cadde kenarına dizilmiş, siyah, beyaz ve gri arabaların arasında Antep fıstığı gibi çapkın çapkın gülümsüyordu. Zaten rengiyle ben buradayım diyordu. Sonra camına yapışık olan Tarık Akan, Gülşen Bubikoğlu fotoğrafını gördüm. -ki bayılırım ikilinin filmlerine… Camın köşesinde de, küçük bir vantilatör vardı, klima yerine. Sonra yanına gitmek istedim. Gittiğimde daha da güzelini gördüm.

Mutlu yarınlar için herkes kitap okusun. Kitap okumak isteyen herkese ödünç kitap verebilirim.

deyip, telefon numarasını yazmıştı. Ne güzel insan di mi?

View original post

6 Yorum

Filed under Diğer

6 responses to “Fıstık gibi araba, fıstık gibi insan

  1. belgin2007

    Bu devirde,hala böyle insanların var olduğunu bilmek bile mutlu ediyor insanı :)Sizin gözünüzden de bir şey kaçmıyor maşallah ;)

    Beğen

  2. Çok güzel insan gerçekten:) Ben en çok Türkan ŞORAY filmlerini severim.Tarık Akan çok uzun be!

    Sevgiler.

    Beğen

  3. Gördüm gidip hemen yorum biraktim oraya. Aynisini buraya da birakayim:
    Bayildim! Ne güzel insanlar var yaa….:)

    Benim de en sevdigim filmlerdir Gülsen B. Tarik A. Filmleri… hele o Adile Nasit’le olan…neydi o… “Ah nerede, vah nerede” en sevdigim!
    Bir de “Yaz bekari”….kac kez izlemistimdir, hala bikmam.

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

