Ay hadi yallah be bademcik aaaaa

Üç beş dakika sonra birinci hafta dolmuş olacak 6,5 yaş delikanlının bademcikleri alınalı.

İllallah ettik. Çarşamba günü odaya çıkardılar, bir saat sürdü odaya gelişi ve tam olarak ayık geldi. Aşağıda uyandırıp bekletip çıkarıyorlarmış. Zaten çocuklara az narkoz verilirmiş. Biraz kafa bulanıktı, iki saat kadar uyudu. Yemeği geldi. Patates püresi, yoğurt, muhallebi. Hepsi de soğuk. Hem ameliyatlı bölgeyi uyuşturup acıyı azaltmak, hem de soğuğun damar daraltıcı etkisini kullanarak iyileştirmeyi hızlandırma amaçlı.

Yoğurttan biraz yedi, bıraktı. Bir süre sonra bir kase de sade dondurma geldi. Onu da iki yaladı, o da kaldı. “Çişe çıkınca salarız sizi” dediler, çişe çıktı, parayı verdik çıktık.

Eve geldik yine hayhuy, o gün birşey yemedi. Zaten nazlı yiyicidir, seçicidir, yutmaz bir saat. Şahbaz oldu herif.

Ertesi gün, biberon, mama ve çocuk sütü denen naneden aldım. Dondurma çeşitlerini dörde çıkardım. Annemin anneannesine rahmet okuyarak karpuz suyu sıktık. Çikolatalı sütten başka bir şey yemedi. Bisküvi süt bile…. Ve konuşmuyor. Sesi çok çok az çıkarıyor.

Cuma günü zaten 22 olan kilo 21’e düşünce hastaneye geri döndük. Doktoru sulu ve soğuk olması kaydiyla yemek yememesi için bir sebep olmadığını söyledi. Serum bağlandı, ağrı kesici vitamin mineral neyse doldurdular adama. Eve çıktık akşama. “Hamburger yiycem” dedi. Yarım hamburgeri geveleye geveleye yuttu. Oh!

Haftasonu geçti, biraz ondan biraz bundan.. Bisküvi süt. Naz niyaz. Baktım kajuları kıtır kıtır yiyor anladım ki boğaz iyi.. Bugün kahvaltı da etti, biber dolması içi de yedi. Lok lok ayran da içti. Geriye bir tek ses kaldı. Niyeyse azot yutmuş gibi tiz ve garip bir sesle konuşuyor :(( Bir de kafasını tam kaldırmıyor, boynunun ağrıdığını söylüyor. Keşke doktor olup kendi işimi kendim göreydim diyorum böyle anlarda. :(((((

Çok şükür bu günü de gördüüük.

 

 

Reklamlar

5 Yorum

Filed under çocuk, saglik

5 responses to “Ay hadi yallah be bademcik aaaaa

  1. Bilge

    Çok geçmiş olsun valla. Çocuk kısmı hasta olunca zor. Çocuğa ayrı, anneye ayrı zor. Geçen hastane yatağında ana rahmi pozisyonunda minicik kıvrılmış halini görünce “ah canııım” dediydim de yazmadıydım. Neyse ayaklanmış eve dönmüşünüz, gözünüz aydın bari.
    Benim de senede bir iki sefer bademcikler ciklikten çıkıp badem badem olurlardı, bu sene yoklamadı Allahtan.

    Beğen

    • Kurban olurum ya, Bilge, sağol çok duygulandım. Kıyıp yazamamış ya, cansın sen.

      Evet insan mahfoluyor minnacık çocuklar hasta olunca, Allah dünyanın dört bir yanındaki hasta çocuklara şifa ve barış versin inşallah. :(
      Aman tahtaya vur, maşallah diyeyim. Eşim şu an 39 derece ateşle bademcikleri bademi geçip gülleye dönüşmüş olarak yatmakta. Yaz hastalığı da betermiş arkadaş.

      Beğen

  2. ben o dana gibi bademcikleri tee evlendikten sonra aldırdıydım da ölüyorum sanmıştım:(( hayatımdaki en fena ameliyattı. en acılısından.boğazım kesilmiş de içinden hava geçiyor gibi, gece gördüğüm kabuslar ve yemek yiyememek de cabası…çocuklarda çok daha çabuk iyileştiğini söylemişti doktor o zaman. ses geç geliyor sanırım. az biraz daha sabret ipeğim geçecek…çok geçmiş olsun ayrıca

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s