2013 raporu. Blog işinde iyiyim :)

WordPress.com istatistik yardımcı maymunları bu blog için bir 2013 yıllık raporu hazırladılar.

İşte bir alıntı:

Louvre Müzesi, yıllık 8.5 milyon ziyaretçi ye sahip. Bu blog, 2013 içinde yaklaşık 150.000 kez görüntülendi. Eğer bu Louvre Müzesi’nde bir sergi olsaydı, bu kadar insanın bunu görmesi yaklaşık 6 gün sürerdi.

2013 içinde, 99 yeni yazı yazıldı, bu blogun toplam arşivi 520 yazıya çıkıyor. 238 resim yüklendi, toplamda 117 MB. Bu yaklaşık haftalık 5 resim.

Yılın en yoğun günü 1.742 hit ile Şubat 18th oldu.

106 ülkeden arama yaparak ulaşan bir sürü insana teşekkür ederim.

2014’te kendimi aşacağım, söz!

Raporun tamamını görmek için buraya tıklayın.

6 Yorum

Filed under ben yazdım, blog işleri, severim paylasirim

6 responses to “2013 raporu. Blog işinde iyiyim :)

  1. süpersin. devamını dilerim.

    bana da geliyordu böyle yorumlar. çok hoşuma gidiyordu. adres alınca bitti :(

    Beğen

  2. Aylin

    Ne güzel, görüntüleme yapanların ülkelerine baktım, yok yok valla :)
    Seneye eksik ülkeleri tamamlayalım lütfen :D

    Bu arada en çok yorum yapan 2.kişi ben olmuşum, hi hi hi

    Beğen

  3. ne nikah davetiyesiymiş arkadaş ya:)) en çok okunan,, en çok araştırılan şey davetiyeye ne yazıldığı… habirde ped olayı var ki bak o mühim:) genç arakadaşlara yardımcı olmak ve bilgilendirme açısından önemli bir yazı o:)) hehee ayrıca en çok yorum yapan yurdum teyzesi de benmişim:)))))

    Beğen

Bir Cevap Yazın

