Taç-mahal sorunlarına çözüm 1-A

(21 Nisan 2010 Çarşamba’dan nakil gelen yazı)

Bence taçlar kısa olsun uzun olsun saçları insanin gözüne girmesin diye kadın erkek herkese yakışan hoş şeyler. Kraliyet ailesindenseniz, elbette sizin taçlarınızı nereye koyacağınız sizin için benimkinden daha büyük bir sorundur. Kendi çapımda benim de bir taç kolleksiyonum var. Ve hiç bir yere sığdıramıyordum. Çekmecenin açılıp kapanmasına engel olduğu gibi, epeyce de yer kaplıyorlardı…
Çözümü buldum:

Kizimin taclarina buldugum cozum bundan daha da sahane… azz sonra

3 Yorum

Filed under çocuk, icatlar, severim paylasirim, tertip

3 responses to “Taç-mahal sorunlarına çözüm 1-A

  1. Fatma

    Bende tuvalet masasında aynanın üzerine takarım hep. Hani sizin koyduğunuz resimde mavili bi süs varya işte oraya takarım. Yarısı aynaya gelsede sorun olmuyo dağınık durmasından iyidir zannımca..

    Beğen

    • ben de ilkin oraya takardım. sonra biraz aceleci olduğumdan bir kaç kere taçları arkaya düşürüp etajer midir neyse onu çektir ittir canım çıktı. bu yöntemi buldum :))

      Beğen

  2. Geri bildirim: Taç-mahal sorunlarına çözüm 1-C | A Blog Daire 6

Bir Cevap Yazın

