İKEA muacera/ Facebooktan naklen…

Sevgili İkea…
İnternetten satın aldığım ürün için +8,00 TL nakliye bedeli ödedim.
Normaldir, tabii ki bir bedeli vardır..
Firmanızın anlaşması DHL ile. DHL ise uyanıklık edip Yurtici Kargoya vermiş ürünü…
Faturası da önümde 5,31 TL. Fazladan 2 Lira 69 Kuruşa ne diyoruz? Terbiyesizlik? komisyon? avanta? haram??

——–

İkea’dan aradılar. Aradaki fark, paketleme ve çalışan ücretleri ve benzeri giderlerden kaynaklanıyormuş.

“neyini paketlediniz? streç filme sarmış bırakmış, ne paketi? kurdele mi takmış, nakış mı işlemiş? streçe sarma işlemini yapan arkadaş iki dakikada 3 lira mi alıyor? Profesor doktor mu çalıştırıyorsunuz orada? daha once internetten de alışveriş yaptım, taşeronluğu da bilirim.. 3 liralık ürüne 5 liralik masraf olmaz. zarf mazruftan pahalı olmaz, astarı yüzünden pahalı olmaaaz..  bu anlattıklarınızı kendiniz yer misiniz bilmem ama ben yemedim.” dedim.

kız da sus pus, ne desin?
“şu an size söyleyebilecegim bu kadar” dedi.
ne dese boş zaten.
Nakliye 5 lira ise 5 lira öderim.
kalkıp gidip kendim alsam dünya kadar zaman ve para kaybı, tamam. ama saçma yani…

 

nesi saçma biliyor musun?

Paketlenme ve nakliye ve her ne ise tamamını fatura etmişsin zaten. DHL’e teslim fiyatınız bu. KDV dahil 8 lira ödüyorum; malı aynı binadaki bankoya teslim ediyorsunuz..

DHL de Yurtiçi Kargoya daha ucuza veriyor da zarar mı ediyor? Yoo, o da taşere(?!?) ediyor Yurtiçi’ni, 5 liraya göndertiyor, 3 liramı cebe atıyor..

DHL paramı iç ediyor, anlatamadığım şey o işte.. Sarma sarmalama, efendime soyleyeyim paketleme, çalışan vb vb değil yani İKEA’nin bana yutturmaya çalıştığı gibi..

 

öf be

4 Yorum

Filed under saçmasapanlıklar, şikayetlerim

4 responses to “İKEA muacera/ Facebooktan naklen…

  1. Herkes birbirini sömürme derdinde. Çok sinirlendirmişler sizi. Haklısınız tabi ki ama en fazla yapılabilecek şey bir daha oradan alışveriş yapmamak olur.

    Beğen

  2. Tamer Gişan

    Bence iki çözümü var, daha çirkef olanı; elinize o faturayı alarak İkea yönetimine gitmek ve ya 2.69 TL’yi geri istemek ya da 2.69 TL’yi de fatura etmelerini istemek. Bunu yapmamaları halinde de başta maliye olmak üzere gerekli tüm mercilere başvuracağınızı beyan etmek .
    İkincisi; Bu durumu yine belgeleri ile birlikte İkea merkeze yani İsveç’e e-mail ile yazmak! Çok etkili olacağına bahse girerim.
    Ben olsam her ikisini de yaparım ki yaptım da. Ünlü bir kahve zincirinin Türkiye genel müdürüne e-mail yazdım, oralı olmadı, tweet attım, oralı olmadı, linkedin’den yazdım bana mısın demedi. Bende bu durumu tüm açıklığıyla yurtdışındaki merkezlerine yazdım. Bilin bakalım ne oldu? Müşteri hizmetleri haftalarca peşimden koştu. Kaşınanı kaşıyacaksın arkadaş.

    Beğen

    • Tavrınizi begendim.
      Normalde ben de haklı oldugum her durumda cılkını çıkarana kadar, her merciye ulaşırım. Kredi kartimdan 50 kurus komisyon kesti diye turkcell bayisini turcell merkeze,calistigi bankaya ve tuketici hakem heyetine sikayet ettim zamaninda. Bu sefer, canim istemedi iste. Buraya yazip bıraktım.

      Beğen

Bir Cevap Yazın

