Kişiye özel çocuk kitabı : Pipapipa

Grupfoni’yi severim, kırk yılda bir işime yarasa da, yaradı mı tam yarar.. Bu yakınlarda bir fırsat verdiler: Kişiye özel çocuk kitabı..

“Günün Fırsatı: Çocuklarınız kitapların kahramanları olsun! Adınızı, yaşınızı ve yaşadığınız yeri yazın seçtiğiniz kitabın kahramanı olun! Pipa Pipa Kişisel Çocuk Kitapları 20 TL yerine %51 grupfoni indirimiyle sadece 9,90 TL!”

Fiyat çok makul geldi. Uzuuun zamandır biliyorum Pipa Pipa’yı ama paraya kıyamadıydım.. Çocuklar bir kitabın kahramanı oluyorlar. Adını, yaşını vb vb bir iki bilgi veriyorsunuz, kitaba o bilgiler yazılıyor ve kitap çocuğun macerasının kitabı olmuş oluyor.. Süper.. Keşke biri bana yapsa… :))

Hop yakala fırsatı..

Sitenin adı bile güzel: Çikolata tadında kitaplar

7 çeşit kitaptan üçünü seçtim, fotoğraflar yükledim, arka kapak için ayrıca resim ekledim, her bir kitabın arka sayfasına not yazdım.. Ayrı ayrı zarflara konulmuş olarak teslim edildi.. Ben çok beğendim.. Ne güzel bir anı olacak..Çok şaşıracak bizimkiler..

Aşağıda bu üç güzel kitaptan canlı fotoğraflar var, detay isteyen için şurada çok güzel bir videosunu da sunuyorlar.. Ayrıca, işlem sırasında alışılmadık bir sorun yaşadığımda, site yetkilisi Derya hanım canla başla yardımcı oldu ki, kendisine de ayrıca teşekkür etmek isterim…

image

image

9 Yorum

Filed under çocuk, icatlar, kültür, kitaplar, severim paylasirim

9 responses to “Kişiye özel çocuk kitabı : Pipapipa

  1. CocuklaGezerizBiz

    Çok sevdiğim kitaplar oğluma 2 tane yaptırmıştım geçen seninle konuşunca baktım bir tanesini 1 yaşında yaptırmışım:)Kızıma da yaptırmıştım onu bulamıyorum kayıp:(Sanırım okuma için verdiğimiz birinden geri dönmedi:(Ormanda kamp olanı çok güzel. Birde doğum günü hediyesi için çok güzel bir anı oluyor bu kitaplar:)Arkadaşlarının isimleride yazıldığından ayrıca değerli:)

    Beğen

    • CocuklaGezerizBiz

      Ayrıca sanat kitapları var onlarıda anaokulu yıl sonunda yaptırttık her bir çocuğun sanat eseri vede resmi ve minik bi riki soruya verdikleri cevap büyünce ne olacaksın vss öğretmeni imzalayıp not yazıp hediye etti:)Harika bir hatıra oldu:)) Yılbaşı içinde kitapyıldızında resimli ve isimlisini yaptırttık yüzünü kitap içindeki resme yerleştriyor çocuğun ismide öğretmenin ismide geçiyor:)Onuda öğretmenleri yılbaşında hediye dağıttı:)Keyifli oldu:)))

      Beğen

  2. i am certainly going to bookmark this page in case i need your help in the future. thanks again!

    Beğen

  3. böyle bir tane de boyut yayınlarında vardı. ama o daha küçükler için çıkartma kitabıydı. zaten çıkartmaları söküp yapıştıra yapıştıra telef etti bizimki:) bu da aklımda olsun. bence çok kıymetli şeyler;)

    Beğen

Bir Cevap Yazın

