Bin yıllık müstehcen fıkrayı reklam diye bankaya kakalayan ajansı tebrik, pota perisi olsam derhal bankayı dava ederim…

Gerizekalı Garanti Bankası’ının son reklamını gordunuz mu?
“Potanın Perileri, Arkasında Garanti”

Bin yıllık müstehcen fıkrayı reklam diye bankaya kakalayan ajansı tebrik, pota perisi olsam derhal bankayı dava ederim…

Unuttuysanız, :
Çok zengin adam çok lüks bir restauranta gider garsona siparis
olarak kirmizi et, beyaz sarap , havyar ve salata istiyorum der.
Tam o sirada çok güzel bir kadin gelir ve adamin ön masasina
oturur ve adamin verdigi siparisin aynisindan ismarlar.
Adam yemegi yedikten sonra hesabi ister. 500 lira hesap gelir.
Adam 500 de bahsis olarak toplam 1,000 TL birakir.
Ayni hesap kadina da gelmistir.
Fakat kadin 1,000 TL bahsis olmak üzere 1.500 TL birakir.
Bunu gören adam kadina yanasir,
-“Hanimefendi, afedersiniz bir sey sormak istiyorum. Benim
fabrikalarimin sayisini, paramin hesabini bilemezken 500 lira bahsis birakiyorum.Siz kim oluyorsunuz da binlik bahsis birakabiliyorsunuz?” …
Kadin adama gülümser ve,
-“Benim bankalarim var…” der …
Adam,
-“Öyle mi, ben Türkiyedeki bütün banka sahiplerini ve müdürlerini tanirim,
ama sizi hatirlayamadim” der.
Kadin tekrarlar,
-“Benim bankalarim var, bakin size anlatiyim”,
Kadin dudaklarini oksayarak : -“Bunlar var ya bunlar, SEKERBANK …
Ellerini gögüslerine koyarak :-“Bunlar da PAMUKBANK…”
Elini eteginin önüne tutarak: -“Burasi IS BANKASI “, der …
Adam,
-Anladim, ya bu bankalar bir gün iflas ederse” , diye sorar
Kadin :
-“Arkada GARANTI BANKASI var..”

1 Yorum

Filed under saçmasapanlıklar

One response to “Bin yıllık müstehcen fıkrayı reklam diye bankaya kakalayan ajansı tebrik, pota perisi olsam derhal bankayı dava ederim…

  1. Reklam ertesi hafta “hep yanında Garanti” olarak değiştirildi.. :))

    Beğen

Bir Cevap Yazın

