İlk Arı Tuzağımız

Niyeyse banyoda iki yabani ari cikti. ikisini de öldürdüm adilerin, ama bunların geldiği yerde genellikle dahası da vardır. Arı tuzağı şart oldu.

image
Sütaş ayran’ in boş şişesini usturuplu bir oranda ikiye kestim. Üst kısım alttan daha kisa olacak.
Alt kısma bal döktüm azicik, gerci bira daha iyi olur diyorlar ama hem baldan eminim, hem de bizde bira bulunmaz..

image

Ust parcanin agiz kısmına ince bir plastik parcasi monte ettim. Bu arada, dikkatinizi yapışkan bantın ucunu kaybetmemek icin kullandigim klipse de celp ederim.
Parcanin üzerinde artı şeklinde bir faça atıp, ic köşelerini dışa büktüm azicik. Tuzağa düşenin geri çıkmasını hiç istemiyorum….

image

image

image

En son, iki parcayi birbirlerine zımbaladım.
En guzel arı tuzağı silindirik şişelerle yapilir. Bkz. kola şişeleri..

Elveda arı eziyeti!

Not: arıları sirke kokusu kaçırır. Arısız balkon ve bahçe kahvaltısı isterseniz, bir fincan sirke koyun sofraya.
Ama sirke kokusu beni de kaçırır, hiç sevmem. En güzeli tuzak…

 

Not 2 : işi ilerlettim: Arı Tuzağı 2

7 Yorum

Filed under araştırdım, ev işi, icatlar, severim paylasirim

7 responses to “İlk Arı Tuzağımız

  1. bir hayvansever olarak yaptığın katliam karşısında ayağa kalktım, bu yorumu da ayakta yazıyorum. onlar da can, öldürmeyelim! tuzağa dolan arıları doğaya salalım! evlerinden binlerce km uzakta plastik bir şişede ölmelerine izin vermeyelim!

    Beğen

    • Heyecanlanma, otur.
      Sakin.. Gecti…. Benimki de can, Cocuklarinki de.. dus sirasinda gunes gormedik bir yerimizden sokulmayi dordumuz de arzu etmiyoruz.
      Dogaya salabilirim. Neticede terlikle vurup oldurmuyorum. Sag salim oturuyor tuzakta. O yuzden insani tuzak deniyor bunlara…
      Gerci o manyaklar evlerinden binlerce km uzakta ne ariyorlar bilmem. Sanirim kaderlerini. Ve o kader de plastik bi sisede kisili kalmak….

      Beğen

  2. buya

    nerden öğrendin bu tuzağı? hiç üşenmemiş bi de yapmış Hey allahım ya… sen ondan korkunca daha çok gelir hayvan mahlukatı:))) çok alemsin yemin ederim.Secce’nin dediği gibi iki kışt deseydin giderdi:)))

    Beğen

    • ?
      Defalarca ari soktu beni. Nereye gitsem arilar da pesimden gelir, kraliçe aurali bir kadinim ne yaparsin..
      Hic sevmem kendilerini ve musallatliklarini. . Bali cok severim ama.
      Hem Kist deyince giden efendi ari ben hic gormedim. Sirf bu yuzden küçükken dualar/tekerlemeler/efsunlar öğretildi bana… Onlara ragmen kovamadım arıları, kışt hafif kalır…
      Ari sokmasi olumcul olabilir, biliyor musun? Hele bu kahverengi yabani arilar…
      O bağlamda, arı benden uzak, cehenneme direk olsun.

      Beğen

  3. Esmeray Bilgiç

    İprğim harikasın bayılıyorum seni takip etmeye..

    Beğen

  4. Geri bildirim: Arı Tuzağı : 0 çalışıyor | A Blog Daire 6

Bir Cevap Yazın

