Ayisigim ve Mayisigim…

Kizim 9 yasinda. Oglum 5.
Disardan geldik, oglani yikadim. Onu kuruturken kiz yikandi.. O cikti ben girdim dusa ama havlu yok.
Seslendim “biri bana bir havlu getirsin!”
Gelen giden olmadi.
-kiziim
+ eveeet?
– benim odamdan havlumu getirir misin?
Odaya gitti, isigi acti daha esikte:
+ yook
– kizim, pencerenin onunde, dolabin ustunde
+ buldum tamam.
O gelene kadar bir de baktim, banyo kapisinin onunde, yerde esimin havlusu. Oglan ipten kapmis getirip birakmis. Kiz getire getire bas havlusu getirdi…..
%%%%%
Oturdum bir oh cektim.
– hadi kizim bana bir su getir, su verenlerin cok olsun….
Kiz mutfaa gitti, geri geldi
+ neydi?
Oglum: # suu
+ tamam

Mutfaktan surahi geldi.

Nolcak benim halim?

Yorum bırakın

Filed under çocuk, insan olmak, kültür

Bir Cevap Yazın

