Alaaddin’in sihirli lambası masalını nihayet çözdüm.. o biiiir android telefon..

olay bir zaman makinesi veya işte uzay-zaman kesişimi ile oluşan zamanda yolculukla ilgili…

Bir gün birisi, icinde bulunduğu evle beraber yüzlerce yıl geri gidiyor..

Evin içi beşinci yüzyılda, dışı şimdiki zamanda kaldığı için yanındaki ayfon, ne bileyim leptop filan da çalışmaya devam ediyor. (bilim kurguya aşina olmayanlar için ödev verecektim, vaz geçtim… belki sonra yorum olarak eklerim)

Adam dokunmatik ekranı ovalıyor, şak, bi adam goruntude..

(pamuk prensesin cadı üvey annesindeki ayna da plazma ekranlı bir bilgisayar zaten, kadın cam açmış, haberiniz yok)

– Buyrun Hominos Pizza! diyor. Dile benden ne dilersen..

adam, atiyorum, pizza siparisi veriyor. yarım saatte kapıda.. ooo. sihir budur.

Görenler şaşıyor, anlatıla anlatıla iş masal olup bu güne ulaşıyor.. Dur ben bunu başımdan geçmiş gibi yazayım bi ara..

Odev: garajı da olan bir ev seklindeki araba kitabı, umberto eco olabilir

(voice recorder sahibi koylu hakkinda bir bilimkurgu oykusu)
(her tur zaman makinesi teorisi)

Yorum bırakın

Filed under icatlar, kitaplar

Bir Cevap Yazın

