Galaxy Tab P1000 maceram

Android tablet bir bilgisayar degildir. bir oyuncaktir. her yerde her zaman “internete gireyim, mailime bakayım, Burcuyla Kamileyi feysten dürteyim” diyen netkolik (nete giremeyince kolik sancisi ceken asosyal birey) şahıslar için bir cihazdır. Nerd ve nerdielere göredir,bir tür görgüsüzlüktür..

Eşşek kadardır, cebe cantaya girmez. telefon gorusmesi yapmak istiyorsanız kulaklıkla yapmalısınız yoksa A5 boyutunda bi kitabı ense kökünüze dayadığınızda eski filmlerdeki cıstak müzik seti omuzlamış zenci arkadaş görünümüne dönüşürsünüz.

Henüz nokia blutut kulakligimi tanitmayi da basaramadım :(((  evde bir metre kulaklık kablosu ardımda sallanarak geziyorum. disarida “çalmasın” diye dua ediyorum…

ve galaxy tabletle  farmville oynanmıyor :((((((((((((((((((

I Phone- I  Padda gormus olabileceginiz hic bir uygulamaya erisiminiz yok. belki ilerde olur, cok da iciniz cekmiyordur zaten. yoksa ayped alirdiniz zaten. (molped gibi :)

Facebook’a giris yapabiliyorum ama farmville acmiyor. Bir de android markete giremiyorum.

[Bunu cozmek icin once gmail hesabima girdim, sonra https://market.android.com/account sayfasinda ayarlar sekmesine geldim.

Bu hesapla ilişkilendirilmiş hiçbir Android cihazı yok.” didi.

Cihazinizi bulamadiniz mi? linkine tikladim

https://www.google.com/support/androidmarket/bin/answer.py?hl=en&answer=1141080 sayfasi acildi.

buradan bir yere varamadim.]

telefonun kendi s android sitesini güncelledim. idefix kitaplik uygulamasi filan erisime acildi. daha iyi oldu boyle..

son ogrendigime gore google android market ülkemizde HTC  telefonlar dışında çalışmıyor. Bir takım korsanlıklarla açtırtmak mümkün ama deymeyebilir. Tek secenek androidpazari adresi.

şimdilik bu kadar. becerdiklerimi gene yazarım.

buyuk hayall kirikliklari: klavyede CTRL, TAB ve DEL tusu olsa iyiydi.

eski nokia’mda arayanin adini okurdu cihaz, bunda yok.

bunda sesli arama da yok. yani soyledigim kelimeyi rehberden bulup aramiyor. ..

arac şarj aparatı bulmak icin gobegim catlamakta…

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

KULAKLIK:  Evde eskiden kullandigim bir Samsung WEP300 vardı. Kulagin icine giren, çok da rahatsız etmeyen bir modeldi. Kulak kenarina geçen parçası olanlardan almamıştım çünkü gözlükle birlikte iğrenç oluyordu.  Kulak içi silikonu ha bire cebimde kalırdı, her tak-çıkarda bir de onunla uğraşırdım. Severdim. Uc dort gunde onu kaybettim. Hala ariyorum, cok ilginc.

Ondan sonra bir tane Samsung Wep 470 aldim. Artik gozluk sorunu olmadigina gore, kulak arkalıklı olanindan alayim dedim, halt etmisim. kulak arkası şeyi iki günde kırıldı. İade edecegim.

şimdi Nokia BH217 var kulağımda. Kullanişlı. Kulak içi bir model, silikonu da hiç rahatsız etmeden gayet rahat oturdu. şimdilik memnunum. Bunun da şarj aparatı dert. kayboldu mu yandın…umarim bir gun muzik dinleyip film de izleyebileceğim (yani izlerken sesini de kulaklikla duyabilecegim) bir kulaklik bulur da alirim.

 

12 Yorum

Filed under alışveriş işleri, bilgisayar, icatlar, severim paylasirim

12 responses to “Galaxy Tab P1000 maceram

  1. Bluetooth kulakligimi görmüyordu galaxy tablet. demin hatırladım nasil bağlantı kuracağımı… Kulakligin acma kapama tuşuna uzun basınca kendini tablete tanıttı.
    Kulaklik tamamdır!

    Beğen

  2. Samsung Musteri Hizmetlerinin “android markete giremiyorum” sikayet mailim uzerine gelen cevabı..
    ———————————

    Sayın İpek A G,

    Samsung Electronics Türkiye’ye ilettiğiniz talep için teşekkür ederiz.
    Konu ile ilgili yanıtımız aşağıda bilginize sunulmuştur.

    ————————————————————————————————————————————

    Cihazınızda yaşamış olduğunuz durum ile ilgili resetleme işlemi yapmanızı rica ederiz.

    Cihazınız için geçerli olan reset kodumuz *2767*3855#”dir. Cihazınıza reset atmak için bekleme modunda
    iken *2767*3855# kodunu giriniz. Cihazınız kendi kendine kapanıp pin kodu sormadan açılacaktır. Reset
    işlemi cihazınızın içerisinde bulunan tüm verileri silmektedir (Telefon hafızasında bulunan rehber kayıtları,
    resimler, videolar vs.).

    Yaşamış olduğunuz durumun devam etmesi halinde cihazınızın detaylı bir şekilde kontrol edilebilmesi için
    yetkili teknik servislerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

    Teknik servis iletişim bilgilerine ekte yer alan dosya üzerinden ulaşabilirsiniz. İlginiz için teşekkür ederiz.

    ————————————————————————————————————————————

    Daha detaylı bilgi almak için 444 77 11 numaralı telefondan bize
    ulaşabilirsiniz.
    Saygılarımızla

    Samsung Electronics Turkiye
    Müşteri Hizmetleri
    ————————–

    once yedekledim, sonra resetledim.
    hic bir sey degismedi..
    teknik servisin de ne yapabilecegini bilmiyorum. su an muallakta android market….

    Beğen

  3. aslı

    Öncelikle merhaba ben galaxy tabımı alalı daha 3 gün oldu ve bugün tabımla internette dolasırken don du ve kilidini kaptıp açtım sonra cihaz kendini kapadı şarja ve bilgisayara bağladıysamda cihaz çalışmıyor.

    Beğen

  4. merhaba galaxy tabım yok ama samsung galaxy spica (bu galaxy s lerden çok daha once cıkmıs ilk modeli) telefonumda android yüklü. Ancak aldığımdaki versiyonu eskiydi son sürüm android yükledim, galaxy marketten çok rahat faydalandım, hiç bir problemim olmadı şu ana kadrar (1 yıldan fazla oldu). Yani sadece htc lerde değil benim telefonumda da çalışıyor :)

    Beğen

  5. galaxy market nedir bilmiyorum ama ben google’a ait “android market”e giremiyorum.
    :(
    samsung apps açılıyor.
    ki oradan kindle yukledim bayram ettim. (gerceginin binde biri etmez ama iş goruyor :) )

    Beğen

  6. marketten kastım aynısıydı yalnış yazmışım özür, telefonda bir applet var işte ordan tıklayınca aradığım her konuda şeyi buluyorum, android sürümü muhtemelen daha günceldir, çünkü tabların çıkışı çok olmadı ama bir de onu kontrol etmenizi öneririm

    Beğen

    • forumlarda da tabletin girmedigine dair bir cok yazi okuyorum. gordugunuz gibi evvelki bir modelde calisan market benim satin aldigimda calismaz… buna kisaca “ipek sansi” diyoruz.
      servise gitcem haftaya. bakiciiz artik. :)
      sagol bilgi icin..

      Beğen

  7. aha bir dert daha. ayfonlarda instagram diye sahane bir program var, androidde yok :((
    fotograf duzenleme ve paylasimi icin.
    benzeri bir sey bulmaya calisiyorum.

    Beğen

  8. Imageshack calistiramadim ama picasa varmis megerse. Şak cek fotoğrafı şuk yukleyiver..
    Android pazarindan sonra indiroid de yukledim.
    Kindle tablet versiyonunu yükledim. Baskaaaa…. Tivibu cep uygulamasiyla, turkcell dergilik uygulamasi indirdim.
    Servise gitmem laziiimmmm.

    Beğen

  9. Çok şükür bugun honeycomb yuklettim ve android markete girebiliyorum. Garantisi bitmeden yaptirabildigime memnunum.
    Servisin yeri de o kadar zor degilmis aslinda ama…
    12 saat telefonsuz kaldım. yani eski bir samsunguma taktim karti ve gorusme yapabildim.. ama ayni sey diil.
    :)
    seviyorum cihazimi..

    Beğen

  10. oooof of. dert bir mi ki?
    android markete girebilen telefon benim icin yuksek oncelik tasiyan ve versiyon degistirince telefondan silinen Amazon Kindle uygulamasini indiremiyor.
    Cografi konumum uygun degilmis. Eskiden de ayniydi, nerden nasil anladi da bunu uydurdu bilmiyorum.
    Ne samsung uzerine aldi ne de Turksel. Bizden kaynaklanmiyor dediler.
    :(((

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s