Dukan Diyeti’nde 3. günüm

ilk iki günde 0 sporla 2 kilo verdim. günde 20 dakika yürüyüşe bugun başlayacağim.

http://www.dukandiet.co.uk/ sitesinden yaptigim hesaba gore:
7 gün atak
245 gün seyir
350 gün güçlendirme…
40 kiloya yakin verilecek.

vallahi gozumde buyutmuyorum. Kac senede aldim bu kiloları. Orantıya vuracak olursak jet hızıyla kilo verecegim . . .

Hamilelik gibi işte. Ayı gunu belli. Tıkır tıkır gecip gidecek.

Kitabı D&R’den aldim. Yulaf kepeğini (Ru-Sheim marka) gurmenetten.

işin özeti: dedemden kalma zayıflama önerisi: “üç beyazı keseceksin arkadaş” Dr. Piyer amcamiz bunun kitabini yazmiş işte.

Hep demişimdir, ne varsa büyüklerde var.. Ulu sözü dinlemeyen ulum ulum ulur…

Bir atasözüne de ben yapışıp kitap yazacagim..

12 Yorum

Filed under iştahlı işler, saglik, severim paylasirim

12 responses to “Dukan Diyeti’nde 3. günüm

  1. 5. gundeyim. bugun son atak gunum. yarindan itibaren seyirde olacagim.
    4 kilo verdim.
    hemen gidip yeni kot aldim!

    Beğen

  2. iki gun haftasonu kör boğazımı tutamayı iki waffle ve bazı bir takım şeyler yidim.
    seyirin bilmemkaçıncı günündeyim. Başlangıçtan bu yana 3 kilo şu anda.
    Yarın protein+sebze günüm.

    Diyetin en sevdigim kısmı Hindi ve çılbır oldu.. :))

    Beğen

  3. gün: 12
    verilen kilo: 4
    yapilan spor :0
    tehlikeli abur cubur atistirma : zaman zaman :((

    eşim aynı sürede 6 kilo vererek tur bindirmis durumda. adam gram şaşmiyor rejimden. iddiali yani. göbek gitti, horlama azaldı, sindirim sistemindeki sorunlar yariya indi.

    Beğen

  4. bitti arkadas. kimseye anlatamiyorum derdimi.
    yok “ben ekmeksiz doymam ”
    yok “yulaf ezmesi yesem olmaz mi?”
    yok “layt peynir yiyecegime normal peynir yesem ama yarisini yesem”
    yok “o işe yaramaz bence sen porsiyonlari kucult bi de yarim saat yuru her gun”

    dilimde tüy bitti …
    herkes her seyi biliyor masallah. bi daha soran olursa -bu 5 kiloyu nasil verdin bir ayda- diye cevap hazir.
    “ekmegi kestim..şekeri azalttım, her gün yurudum, işte biraz biraz gitti. .” ooh kekâ.

    Dukanı izah edemeyecegim, merak eden gider alir kitabini yapar. Biz nasil yaptiysak… Esim 7 kilo verdi ben 5 ve vermeye de devam ediyoruz.

    Beğen

  5. 20 Haziran 20 Eylül arası 3 ayda 15 kilo veren eşimi can-ı gönülden kutlarım.
    pes etmemeliydim.
    simdi sifirdan baslama zamanı…

    Beğen

  6. CocuklaGezerizBiz

    Tebrikler bend edineceğim hemen kitabı…

    Beğen

  7. Mosyo Dukan’a nobel filan verilsin. 8 kilo verdim. Hem de asılmadan. Süreçte, eski kotların beli daraltıldı, bir beden kucuk yeni kot alındı, simdi onun da beli bol geliyor. iki beden kucuk kot giymem an meselesi.
    On yıldan sonra ilk defa kemer aldim ve taktim. Inanamıyorum.

    Beğen

    • CocuklaGezerizBiz

      Süper Bende sen yazınca kitabı aldım okuyorum bitti bitecek tamam dedim hayatımda sadec e1 kez diyet yapmış biri olarak (çocuk drmuzun listesi ile ) bu sabah başlanacak 2 yumurta ile başlandı öğlen balık yendi alışveriş yapıldı (hayatımda ligt ürünlere şimdiye kadar hiç yer verilmez iken!!ligt kefir yoğurt alındı) arkadaşlara rastlandı ve ortak arkadaşımız 5-6 sene önce sıkı atkins diyeti yapmıştı metabolizması sarsıldı sonrasında kanser oldu gibi bir sohbet sonrası bütün yelkenler suya indi :((Şimdi karatay diyeti ve dukan diyeti zararları okunup hatim edilmekte:(((

      Beğen

      • hayatim eriskin bir bireysin, kendi kararin.. yap demem, yapma da demem.
        ki biliyorsun, arastirmaci kisiligine hayranim.

        benim vakamda, eger kilo vermezsem obezite yuzunden olme ihtimalim yukselmisti. diyabet riskini, kolesterol zorunluluklarini hiç saymayayım.
        hala da soyle efendi bir seviyeye inmedi, ama nedir, iniyor.
        inecek.

        Allah beyin vermiş ama kullanmadim vaktiyle, ha babam de babam yedim.
        Dukan şimdilik benim hayatımı kurtarmakta.
        optum

        Beğen

  8. Geri bildirim: Nestle Nesfit Ballı Bademli’yi denedim.. | A Blog Daire 6

  9. Geri bildirim: İdefix’in kitaplığı devrilsin | A Blog Daire 6

Bir Cevap Yazın

