Hatali port- Telekom zort

Turk Telekom Turkiye’nin yuzkarasidir. adsl hattim calismiyor. son uc gundur zaten verimsiz, her gun baska hata verdi, 4440375’i arayarak bir suru islemi bastan bastan yaparak cozdurdum. simdi de HATALI PORT uyarisi aliyorum.
gene aradim ve bana soylenen su:
cagri merkezimizdeki teknik calismadan dolayi bilgilerinizi goruntuleyemiyorum. ilerleyen saatlerde tekrar aramanizi rica ederim.
3 kere aradim. hem de ilerleyen saatlerde!!
sifira sifir. Allah’in sigindan beter adamlari dikmisler telefonun basina, Sevcall’a rahmet okutuyorlar.  onundeki yaziyi okuyor sadece.
sikayet numarasi var mi? dedim, ayni numaraymis! ama sistemimizdeki calismadan dolayi vit vit vit ….
2010 yilinda istanbulun ortasinda internetim kesik yapacak bir sey yok. disarda anlatsan gulerler mi sasarlar mi bilemiyorum ki….
42,6 Kbps dialup baglandim icimi dokecegim….
nalet herifler bakimlarini gecenin 4’unde yapsalar olmaz mi?
baslarina yikilsin o telekom. pisler…..

hele hatali port sayfasindaki “faydali baglantilar”inizi yesinler sizin.
uc tane link vermisler.
e ben baglanamiyorum ki cicim. ?!? baglansam sizin faydali baglantinizdan daha faydali islerimi halledecegim zaten….
öeah

Yorum bırakın

Filed under şikayetlerim

Bir Cevap Yazın

