Garanti bankasinin beceriksizliği

*-*-*-*-
Yeri gelmişken ön bilgi: İlk kredi kartim İş Bankasındandı. 1990 yılında almıştım…
Garanti bankasindan da taa “AçıkKart” zamanindan beridir de (yaklasik 15 yıllık) kredi karti hamiliyim..
Bankam bu sene benden kart aidati almaya kalkti. Bitmiştir. Sevgili Premium kartimi en kısa surede Asya Kart DIT’la degistiriyorum… Kına yaksınlar.
kart aidati ödemem! o kadar!
*-*-*-*-
konumuz baska bu arada:
Nisan ayindan beri Kartal Sahilyolunun en sık kullanilan atm’sinin yan cami kirik.
sekilde gorulen fotografi cektikten sonra bankanin 444’lu hattini aradim ve durumu bildirdim. bana ne aslinda, değil mi? kim düşerse düşsün, neresini yararsa yarsin…
07052010 tarihinden beri bir gelisme olmadi. kaza geliyorum diyor kimsenin umru degil. insan hayatini hice saymaktir bu.
ayrica, banka kendi kimligini rezil etmektedir.
hıh

2 Yorum

Filed under çevre, gezen güzel olur, saçmasapanlıklar, şikayetlerim

2 responses to “Garanti bankasinin beceriksizliği

  1. hah hayt! başardım. yeminle söylüyorum gurur ve kıvanç içindeyim…
    3 mesaj ve 1 telefon görüşmesi ile Garanti Bankasını akıllandıramadım ve İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ne şikayet ettim en sonunda.
    1 hafta içinde gıcır gıcır yeni cam takıldı..
    Eee deveden büyük fil var.
    Belediye yetkililerine teşekkür ederim..

    Beğen

  2. ve evet! üzerime vazife efendim…
    bu gibi uğraşmalarım ve şikayetlerimle ilk elden muhatap olan çevremdeki insanlardan bir kısmı :
    “sana ne?”
    “noolacak yani, bir bu mu kaldı? sana mı kaldı düzeltmek”
    “bu gene iyi, falan yerde daha beteri var”
    “uğraşıp da başına iş alacaksın”
    diyegelmişlerdir bana..
    ben kendimden memnunum. bir şeyleri birilerinin yararına düzeltmek hoşuma gidiyor..
    ayrıcaaa daha da ne şikayetlerim var, bu türküde söylenmez!

    Beğen

Bir Cevap Yazın

