155 osman hizmetinizde…narkotik masasındaydım o gün… Masa kalabalıkta hesabı da ben ödedim.

haftasonu bir kafede oturduk beş kişi. Bir baktık dört tarafimizdaki masalarda nargile fokurduyor. Ortaokul çağında veletler iş olsun diye nargileye başlamışlar. Sinir olduk.
Ben itiraf edeyim: polisi aradim. Nargile de tutun oldugundan kullanmak icin 18 yaşında olmak lazım. Yaşı küçük olup da kullananı dövmek, satanı para cezasina carptırmak lazim. Hatta kimliklerini toplamak, ‘velin gelsin karakoldan alsin’ deyip utandirmak lazim. Bilemiyorum….
Gruptakiler ‘polis aldırmaz boyle ufak islere’ deseler de ben moralimi bozmadim. Ve gercekten de bir ekip geldi. İsletmeciyle konustular. Garsonlar sakalı cıkmamıs cocukların onunden kaldırdı tombekileri.
İyi ettim.

1 Yorum

Filed under çevre, saçmasapanlıklar, şikayetlerim

One response to “155 osman hizmetinizde…narkotik masasındaydım o gün… Masa kalabalıkta hesabı da ben ödedim.

  1. Oh ellerine sağlık valla.. Yapmak lazım bunu.. onlar istemese de iyilikleri için yapmak lazım.. Ben birde kış bahçesi gibi olupda 4 tarafı kapalı olduğu halde sigara içirilen yerler var oralara sinir oluyorum. Dur bakalım ben de bir cengaverlik yapıcam yakında..

    Beğen

Bir Cevap Yazın

