Kisaca; Koçtaş Paro’mu vermiyor konulu sikayetim

14/09/2009 Koctas’tan bir insert ve mektup geldi. 
"paro kariniz 30 ekime kadar yapacaginiz ilk 100 TL ve uzeri alisverise 5 TL ekstra paropuan kazandiriyor" yaziyor..
19/09/2009 Koctastan alisveris yaptim. paro sitesinden kopyaliyorum

19-09-2009 13:43:40 KOÇTAŞ / KOÇTAŞ KARTAL 108.6 TL 0,54 TL                                                                                                   

Paro’m yuklenmedi,
takip etme manyagiyim ya,  hakkimi aradim
mail attim cevap gelmedi
aradim "biz size doneriz" dendi
bugun bir telefon : neymis falan numaraya fisimi fakslayacakmisim. 
5 lira icin donen islere bak. kac kisi kac saatlik mesai harcadi kimbilir….
sahtekarlik mi yapiyoruz? yooo, paropuan kazandim. sitede yeri var,
neymis sistemleri farkliymis da koctas paronun ekranini goremezmis de… sen goruyorsun ya yeter.. "bizde kayit vardir musterimiz haklidir" de benim tarafimi tut.. sanki evde kendim yaptim kaydi..
ikisi de ayni firma, aralarinda yazisip cozsunler ben ne diye fatura fakslayayim???? 
-Kİ FATURAM DA MEVCUT.. ben kendi sozumu ispatlamak zorunda degilim. o alisverisi yapmadigimi koctas ispatlayabiliyor mu acaba??? – 
son derece basit bir isi bu kadar yuze goze bulastirma olabilir….
alisveris yapilmis mi? 
yapilmis.
yukle puani gitsin. 
yok, illa birbirimizi ugrastiracagiz…
**********——————–****************
28/10/2009 Kartal Koctas Magaza mudur yardimcisi aradi. 
o mektuptaki promosyon sadece konya+sisli bir de bilmemneredeki uc magaza icin gecerliymis..
mektubun bundan haberi yok. 
ayrica oralarin musterilerine yollayin madem. bana ne diye yolluyorsunuz? 
yuze goze bu kadar bulastirilir. demek ki ne bileyim daha ciddi bir seyler kazanmis olsam avukat mavukat tutmak lazim gelecek. 
her neyse, mektubun ve fisin fotokopisini getirirsem puanim kartima manuel islenecekmis. hala ispatlamak zorundayim gordugunuz gibi. ben kendim yazdim o mektubu. printerden ciktisini aldim. fisi de fotosopla yaptim. tovbe tovbee.
du bakali….en kisa zamanda inerim koctasa ne var…
**********——————–****************
02/11/2009 
Koctas’a mektup ve fisin fotokopilerini biraktim. gitmisken alisveris de ettik. 
eve geldik, fisimi ve alisveris posetimi kiyasladim. 
a) fiste 24,90’lik, "KAYDIRMAZL" yazan bir kalem var, nedir bilmiyorum ben kaydirmazli bir sey almadim.
b) posette scotch-brite yedek paspas cikti, bunu da satin almadim, aceleyle baskasinin malini mi posete attik nedir…???
simdi gidip kamera kayitlarina baktiracagim. su kaydirmazli sey neymis merak ettim. umarim alip unuttugum bir sey degildir. feci siserim yani… paspasi da geri verecegim..niye beni bulur bilemiyorum ama bulur. hep bulurrrr.
**********——————–****************
03/11/2009
yuzde 20 sistim. yuzde 80 koctas sinir etti gene..
nasil?
iste soyle: 
sabah aradim, "getirin kamera kayitlarimiza bakalim" dendi.
gittim. fazladan cikan paspas yedegini alip bir kenara attilar. ne bir tesekkur ne bir sey. 
diger urun icin kameradan bakacaklarmis. on dakika bekledim. olay anindaki kiyafetimi sordular. on dakika sonra ben merak edip iceriye telefon ettirdim. bakiyorlarmis. bi on dakka daha durup, cep numarami verip ayrildim. bakabildikleri kadar baksinlar..
aradilar. evet, aldigim bir urun cikti. (dedim siserim diye,sistim.. : S )
ama o urunun fiyati o degildi. 19,90 idi.
aksamuzeri bir daha gittim.
musteri hizmetlerine durum izah edildi. reyona gittik, bir adet urun alindi, fiyatina bakildi, muhtelif barkodlar incelendi…oraya gittik buraya gittik uc kisiye daha dert anlattik. 
karta para iadesi yapildi. 
ayni urunu yeniden ve indirimli fiyattan almam istendi, bir daha kasa kuyruguna girdim. 
hayir neden ugrasiyorum bilmiyorum. baskasi olsa "koctasin hediyesi" der gecerdi. 
yok, cinsim ya, girdim kuyruga. kasadaki hanima anlattim, anlasilmadi, bir diger eleman geldi o ikisi yirmi yeri aradilar. neyse gerekli indirim saglandi. karttan para cekildi.
sonra da urun ve bir adet poset uzatildi. 
Yaa Sabir. 
-Bu sizin maliniz! Benimki evde!!! diye iade ettim. 
isi ehline versinler. 
paro’dan hala haber yok bu arada…

5 Yorum

Filed under Diğer

5 responses to “Kisaca; Koçtaş Paro’mu vermiyor konulu sikayetim

  1. Ipek

    normal sartlar altinda ben a) musteriyi bu kadar ugrastirmadan, dondurup durdurmadan isimin gorulmesini istiyorumb) baska marketlerde oldugu gibi, kasa fiyati = reyondaki fiyat garantisi vermelerini istiyorum. c) hic olmasza bir ozur dilemelerini bekliyorum.d) kasiyere tesekkur edince, bos bakislar degil medeni gibi "bir sey degil, iyi aksamlar" demesini bekliyorum.

    Beğen

  2. Ipek

    15 gün oldu paro hala yuklenmedi. Yeliz hanımı aradim toplantidaymis. not biraktim…

    Beğen

  3. aydın çetin

    Aşağıdaki mesajlaşma Koçtaş eryaman’dan bir jenaratör almam üzerine yaşanmıştır.
    Koçtaş’a 5.12.2011 tarihli 1. Mail’im ;
    sayın yetkili 4.12.2011 tarihinde eryaman şubenizden 3500 kv’lık jenaratör aldım. Benzi doldurarak çalıştırmak istedim. Çalıştıramayınca, saat 12.08’te 0312 293 43 00 nolu telefondan (murat) bir yetkili ile görüşüp yardım istedim. yine çalışmadı. ilgili servise getirmemi önerdi. müteakiben 0535 439 41 27 telefon numarası ile şahsımı arayan şehnaz hanımla bir kez daha çalıştırmayı denedim ancak yine olmadı. adı geçen kolaylık olsun diye servisin adresini telefon numarama mesaj geçti.
    5.12.2011 tarihinde şehnaz hanimin verdiği adresteki servise gittim. servis yetkilisi çalıştırmak için uğraştı. çalıştıramayınca, (benzin olmasına rağmen) en yakın benzin istasyonundan biraz benzin almamı istedi. gidip benzin aldım. geldiğimde jenaratörün başında 2 kişi daha uğraşıyordu. fakat çalıştıramadılar. (benden istenilen benzini hiç kullanmadan) geri aldığım yere götürüp iade edebileceğim söylendi. kendilerine tarafıma bir belge verip verilmeyeceği sorulduğunda, gerek yok çalışmadığı belli demekle yetindiler.
    tekrar eryaman şubenize götürdüm. şubede iade masasındaki personelinize gerekli açıklamaları yaptım. genç bir bayan olan çalışanınız güzel karşılaması ve ifadelerini gördüm! Ve jenaratörü oraya bıraktım.
    tüm bu gelişmelerden görüleceği üzere, firma olarak 2 gündür şahsıma, fiziksel, ekonomik, sosyal, zamanımı harcama vb. kolaylıklarınızdan dolayı teşekkür edip, yaptığınız güzellikler karşılık olmak üzere jenaratörü sizlere hediye ediyorum. aynı jenatarü bu güzellikleri yaşamak isteyen insanlara tekrar verirseniz. iyi günler.
    (bu mail 5.12.2011 tarihinde saat 18.36’da koçtaş’a gönderildi.)
    cep telefonuma koçtaş’tan gönderilen cevabı mesajlar:
    1- değerli müşterimiz, 52582 nolu bildiriminiz işleme alınmıştır. koçtaş müşteri hattı. 444 0884 6.12.2011 10.37
    2- değerle müşterimiz, 52582 nolu bildiriminiz 6.12.2011 tarihi itibariyle sonuçlandırılmıştır. koçtaş müşteri hattı 444.0884 8.12.2011 saat 11 .53
    3- (neyi sonuçlandırdılar ise) aynı tarih ve saat 14.06‘da bir aynı mesaj bir kez dahagönderilmiştir.

    22.12.2012 tarihli 2 mail’im;
    sayın yetkili 5.12.2011 tarihinde şirketinize gönderdiğim mail ’de; 4.12.2011 tarihinde şirketinizden aldığım jeneratörü; şahsım, yetkilileriniz ve servisiniz çalıştıramadığı için 5.12.2011 tarihinde firmanıza iadesi aşamalarında;
    bozuk ve benzin akıtan jeneratöre firmanıza yaptığım ödemenin yanında;
    a) harcadığım benzinler, (jeneratör ve arabama)
    b) yaptıracağım işlerin aksaması ve tuttuğum işçilere yaptığım ödeme,
    c) jeneratöre doldurduğum benzinin arabama akması nedeniyle günlerce kokusu,
    d) arabamın koltuğunun temizlemesi için, yaptığım masraflar nedeniyle,
    jeneratörü şirketinize, “hediye” ettiğimi belirttim.
    şirketiniz ise cep telefonuma;
    6.12.2011 tarihinde ; “değerli müşterimiz, 52582 nolu bildiriminiz işleme alınmıştır.”
    8.12.2011 tarihinde iki kez ; “değerli müşterimiz, 52582 nolu bildiriminiz 6.12.2011 tarihi itibariyle sonuçlandırılmıştır.” şeklinde mesajlar göndermiş bulunmaktasınız.
    bu uygulamanıza bakıldığında; şayet, köklü! kurumsal, hak yemez! bozuk mal satmaz! müşterinize zarar vermez! bir şirket olduğunuzu kendinize ispat etmek için bana mesaj çekti iseniz, aşağıdaki hususlarda da birlerinize başarı mesajları çekerek kendinizi tatmin edebilirsiniz.
    1- “müşterime bozuk mal satmıyorum!
    2- bozuk mal satarsam, müşterimi yormadan geri alıp, servise kendim gönderiyorum!
    3- müşterimi göndermiş isem, servisimin müşterimi boş yere gezdirmesini engelliyorum.
    4- servisimin, belge düzenlenmesini sağlıyor en azından, bozuk malımın teslimini müşterime yaptırmıyorum.
    5- bozuk sattığım malı müşterim firmama geri getirmiş ise, iade alırken zorluk çıkarmıyorum.
    6- hem bozuk mal satmış hem de yukarıdaki işlemleri yapmış isem, müşterime yalan ve yanlış bilgi vermiyorum. (5.12.2011 tarihinde firmanıza teslim ettiğim bozuk malı, aynı gün servise gönderdi ve servis 6.12.2011 tarihi sabahı tamir etti ise, bunun bilgisini 2 gün sonra 8.12.2011 tarihinde vermeniz, yalanınızı ortaya koymaktadır. Bir mesajı 2 günde çekebilen firma, bozuk makinesini birkaç saatte yaptıramaz. Aksi durum, yalanı söylendiğini, yalan ve kandırmanın ise, insanlık ve ticari ahlakla olmaması gerekir.)
    7- müşterime yalan ve yanlış bilgi verme yerine, yönetim ve becerimi, iş akış organizasyonumu tetkik edip araştırıyor ve sonuçlandırıyorum.
    8- bu sonuçları somut bir şekilde ortaya koyup, müşterimi bilgilendiriyor, gerekli işlemleri yapıyorum. (zira, işlemi sonuçlandırdınız ise, sonuçlarının ne olduğunu bildirin.)
    9- iş akış organizasyonumuzun bozuk olduğu noktaları tetkik edip, önce kendimiz anlayıp, çözüp, verdiğimiz zararları karşılamak için gerekli işlemleri yapıyoruz. (firmanızın bozuk mal satıp müşterinize bir sürü zarar vermesi karşılığında sadece sonuçlandırılmıştır diye bir mesaj attığınız gibi, müşterileriniz de aynı sizin yaptığınız gibi, firmanızdan mal alıp, ödemesini, gerçekten yapmayıp, ödemeyi gerçekleştirdim diye bir mesaj atıp sizi zarara soksa, siz ne yapardınız?)
    10- bozuk mal satıp, müşterimize zarar verdiğimizin tespitini, şirketimizin ticari anlayışı ve onuru için yapıyoruz. telefonun arkasından, yalan söylemiyor, gerçekleri, kendimizi kandıracak mesajlarla değil, yetkili bir personel ile somut bir şekilde özür diliyoruz.
    11- işlerimize sahip çıkıp, müşterinize, firmanıza ve çalışanlarınıza “değer” katıyoruz.”
    uygulamanızda bu şeklinde bir politika izlediğiniz zannedilecek ve kendinizi kandırmaya devam edeceksiniz. bu kandırma zanlarınıza benim karnım tok.
    firmanıza tekrar ediyorum. yeni yalanlarla bana mesaj çekmeyin. çekecek iseniz, somut yaptığınız hususlar da, (yasal dayanaklarıyla) yahut ta verdiğiniz tüm zararı bir personeliniz vasıtası ile hesaplayıp şahsımın belirleyeceği bir vakfa bağışladığınıza dair dekont bilgilerine ilişkin mesajınız bana yeterlidir. iyi günler dilerim. 22.12.2011
    yukarıdaki 2 mail’leşmeden görüleceği üzere; koçtaş’ın sattığı bozuk jenaratör ertesi gün tarafımdan iade edilmiştir. bu durum koçtaş firmasının;
    A) bozuk mal sattığını, sattığı bozuk mal iade edilince, (para iadesi yahutta yeni bir jenaratör verilmemiştir.) mağazasına hiçbir belge düzenlemeden koyduğu, olası böyle bir sonuçta bozuk mali tekrar satma ihtimalının olduğunu,
    B) satış sonuçu, firmaca para ödenmeden/mal çıkışı yapılmadan, alınan mal iadesinin resmi kayıtlarında izahının mümkün olmadığını,
    C) resmi kayıtlarında yer almaması halinde ise, bir malın ikikez satısı sonucu koçtaş firması/çalışanı haksız kazanç elde etme ihtimalinin olacağı bir gerçektir.
    D) Bu kadar süredir susması ticari onurdan; yalan dolan anladıklarını ortaya koymuştur.

    Beğen

  4. ben bu gazla koç holdinge çıkarsın diye düşündüm:) aslında işe ordan başlasan daha kolay çözülecekmiş…yine de eline koluna sağlık, uğraşmak sinir bozucu evet ama enayi yerine konmak daha fena..

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s