Biri bana gelsin o da sensin…

İki aydir filan kafama takildi. Neden saatlerde yelkovana ihtiyac olsun ki? Akrep yeterli. yeterince detaylandirilmis bir kadran ve yeterince uzun bir akrep dakikasi dakikasina saati bildirebilir…

Hatta hatta neden 1-12 arasi rakamlar var kadranda? 24 saati gosterse ya saat???
Adamlar dusunmus yapmis.
bunlardan biri bana gelsin diyorum baska sey demiyorum. Bir de isikli ise tam bana goredir…baska da saat takmam bundan sonra…
Bu konudaki en kapsamli site Andre’ninki.. : http://www.24hourwatch.info/ fiyat araligina gore cesitleri incelemek mumkun.
bugun sunu da buldum nette:
cok guzel. karanlikta parliyor.
benim gibi cins bir adamin, Dave’in sayfasi… bir cok ortak noktamiz var 24 saatlik saatler uzerine. : http://www.daveltd.com/lindes/watch.html
bu da iyi bir site. http://24hourtime.info/
Lafi gecmisken, Zamanya diye bir kitap var, bir de Momo.. bunlari da burada anmakta ve ovmekte yarar goruyorum..

1 Yorum

Filed under alışveriş işleri, severim paylasirim

One response to “Biri bana gelsin o da sensin…

  1. Ipek

    Geldi..Tesekkur ederim Andre. Bir numarasin….

    Beğen

Bir Cevap Yazın

