Bocek ilaclama sirketi onerim

Acilen ihtiyacim oldu, google’dan buldum acikcasi. Gezer İlaçlama diye bir yer. Telefonda o kadar ilgilendiler anlatamam. Randevulastik, mutfaktaki herseyi salona tasidim, uzerlerini carsaflarla orttum. butun yataklari yorganlari topladim. annemde bir gece kalmak uzere bavullar hazirladim.
bende sans mi var? gelecek ekibin araci bozulmus. yarina gelseler olur muymus seklinde bir telefon geldi
olmaz dedim.
inanir misiniz, ayarladilar, gecenin onbirbucugunda gelip ilacladilar. hatta bana telefonda: sizin ilaclama bitmeden kimse buradan ayrilmayacak diye de bir soz verdiler.
her semte ayni fiyati veriyorlar, cok profesyonelce calisiyorlar ve isleri de garanili acikcasi. sertifika ve fatura verdiler.
cok memnun kaldik. ertesi hafta da cagirip apartmani ilaclattik.
mis
bes yildizla tavsiye ediyorum
 

Yorum bırakın

Filed under Diğer

Bir Cevap Yazın

